Avaliações de Snackpoort de Kolk Sneek

Avaliações recentes

4.0
Marit
22 junho 2026

Het eten was fantastisch en de bezorging sneller dan verwacht. Het enige mogelijk verbeter puntje is dat er niet was aangegeven welke burger welke was. We hadden twee dezelfde besteld maar eentje zonder tomaat. Het was handig geweest als op de verpakking stond welke zonder tomaat was, of dergelijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Peter Bobeldijk
22 junho 2026

Mooi op tijd bezorgd. Shoarma was nogal vet. Raspatat lauw en slap. Voor de rest prima.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wagenaar
20 junho 2026

Vooral zo doorgaan

Eddy
19 junho 2026
B kamp
19 junho 2026

Wederom 3 heerlijke baconburgers besteld en met ze 3e heerlijk genoten

Mark
17 junho 2026

Was weer lekker zoals altijd en snel bezorgd

Yvonne
14 junho 2026

Wij bestellen regelmatig bij de kolk. Altijd goed, warm en compleet geleverd. Als ik moet zeggen; 10X besteld, 1 keer niet compleet geleverd. Goed opgevangen en opgelost door het personeel. De bamischijf is lekker pittig krokant. De bittergarnituur is echt fantastisch! 😍 Wij gaan altijd voor de ras patat, want de “gewone” patat is met schil, en daar houden wij niet van. De shoarma ook geprobeerd, is echt lekker! De pindasaus is ook goed gekeurd. De “netsieshoar-burger” is the bomb! Paar keer besteld, soms mag het suikerbrood wat minder dik gesneden. Eind cijfer; 8,5

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

B kamp
13 junho 2026

Weer heerlijk genoten van zo heerlijke rijk belegd broodje hamburger

R
8 junho 2026
Wollinga
31 maio 2026

Anderhalf uur moeten wachten, terwijl het 4 km weg is, lijkt me VEEL te lang. Dus erg slecht!!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Angie
31 maio 2026

Was heerlijk eten zit goed vol en een vol tevrede buik is een tevrede klant

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Richard
31 maio 2026
Gerd
29 maio 2026

Very good quality and good value for money. Always stop here when moored in De Kolk . Nice to see a happy and friendly team in action . MacTire

van der Leij
22 maio 2026

Lekkere raspatat en snacks zijn ook goed

Veronie Emmerig
20 maio 2026

Heerlijk gesnackt bij de beste snackbar.

Richard
20 maio 2026
Rvd
18 maio 2026

Super snel bezorgd, super lekker eten!

Veronie
14 maio 2026

Het weer top zoals altijd

Richard
14 maio 2026
Rvd
11 maio 2026

Snel en smakelijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ukie
10 maio 2026

Alles lekker, alleen de kroketten waren slap, smaak was goed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

George Valkema
9 maio 2026

Super tevreden

Heemstra
8 maio 2026

Was top.

Bertus kamp
8 maio 2026

Heerlijke baconburger goed belegd net tomaat en zoetzuur en sla

dirk
3 maio 2026

Lekker

Bertus kamp
25 abril 2026

Heerlijke baconburger

Isabeau
25 abril 2026
Rvd
20 abril 2026
Hessel
19 abril 2026

Gewoon lekker, goede sauzen

Ed Holleman
18 abril 2026

Prima eten ,netjes en op tijd bezorgt.

Ukie van Netten
13 abril 2026

Bij het invullen van de bestelling aan gekomen bij het invullen van onze postcode normaal 8608 CH kregen wij die nooit uit het scherm want we bestelden nu adres 8602TE

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

G.Remery
11 abril 2026

Prima. Snelle service, goed eten

Annette
10 abril 2026

Erg lekker

Koenen
5 abril 2026

Lekker eten! Alleen kregen we wel de verkeerde burgers, we kregen twee burgers die we niet besteld hadden. We hebben ze wel opgegeten maar goed waren niet de gene die we besteld hadden.

MarcJ
2 abril 2026

Zoals altijd; Heerlijk!!😋😃

Amarens
29 março 2026

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging, top!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

annie
29 março 2026

zag er verzorgd uit en was heerlijk ...precies op de gevraagde tijd

R
28 março 2026
Anne-Wies Abma
27 março 2026
R
23 março 2026
Marijke
21 março 2026

Het eten is altijd super lekker alleen deze keer niet meer echt warm....

Dijkstra
14 março 2026

Loempia met rauwkost ipv pindasaus. Koude frikadel special en verbakte raspatat

Veronie
12 março 2026

Het was weer heerlijk

Mark Beeksma
4 março 2026
Dirk
2 março 2026
Sander de Vries
2 março 2026

De raspatat shoarma is top💪💪👌👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Richard
1 março 2026

Eten was prima, kwam alleen bijna 45 minuten laten dan eerst aangegeven.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

De vries
28 fevereiro 2026

Eten was koud bestelling was 30 minuten later dan gevraagd 18.45 besteld 19.15 geleverd

Ak
27 fevereiro 2026
Janette
25 fevereiro 2026

Ik had patat oorlog besteld maar kreeg patat pinda. De kip was lekker en op de burger zat een dikke stronk sla, dat had wel fijner gekund.

Henk Gelderblom
24 fevereiro 2026

Het was heerlijk eten. Alleen jammer dat de bezorger 2 keer moest rijden omdat de bestelling niet compleet was

Brenda
21 fevereiro 2026

Helaas koude patat en zonder uitjes bij de oorlog.

Ria
21 fevereiro 2026
Mike
20 fevereiro 2026

Beste snackbar van Sneek

Jeff Wood
15 fevereiro 2026

Ik had een milkshake besteld. Jullie hebben er cola in gedaan, en dat kan ik niet drinken. Vervang de milkshake niet zonder dit van tevoren te melden.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

A K
8 fevereiro 2026

Snel bezorgd en goede broodjes.

Agatha Koopmans
7 fevereiro 2026

Goede friet kipdöner met lekkere verse knapperige rauwkost er in apart bakje bij geleverd. Dat laatste komt de smaakbeleving én kwaliteit van de döner tot zijn goede want ook die en de (ras) patat waren heel lekker en krokant

Sikkens
5 fevereiro 2026
Andy
1 fevereiro 2026
Ann
31 janeiro 2026

Vlot bezorgd. Frikandel speciaal was goed en warm. Classic Hamburger was helaas lauw en aan de rauwe kant, dat viel echt tegen. Patat idem, niet meer warm. Over het algemeen zijn we tevreden over De Kolk maar ik zou het niet weer laten bezorgen want daar wordt het niet beter van. Of ligt het ergens anders aan?

J.H.
29 janeiro 2026

Bezorging duurde lang, maar het was weer heerlijk!

Menno
29 janeiro 2026

Je vindt geen betere hamburger in Sneek. Ik had voor de zoveelste keer de Smashburger The Onion met bacon. Zo lekker! De Smashburger met suikerbrood moet je ook proberen!

Rolinka Olijve
25 janeiro 2026

Slappe patatten. Misschien te kort gebakken omdat ik al 25 minuten stond te wachten, waar overigens wel keurig excuses voor is gemaakt

Patricia
24 janeiro 2026

Tip: zorgen dat de zak van de patat helemaal dicht zit. De bovenste laag patat was nu koud.

Eduward Sieto Samplonius
22 janeiro 2026

De XXL Frikandellen speciaal waren koud, smaak was goed. de Halve kip was lekker en goed heet.

Marco de Vries
19 janeiro 2026
A.Eekma
19 janeiro 2026

Frikadel speciaal perfect. Pindasaus heerlijk. Patat was niet knapperig nog teveel proefde je de aardappel.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Tom
16 janeiro 2026

Vooral de hamburger was fantastisch

Bouma
11 janeiro 2026

Heerlijk gegeten! Dik in orde Min punt de sauzen die besteld en betaald waren zaten er niet bij helaas.

J. ter Wee
8 janeiro 2026

Bedankt voor de topservice, zelfs met de hoeveelheid sneeuw komen jullie brengen!

Titia
4 janeiro 2026
Jos Bron
30 dezembro 2026

Was ondanks de late bestelling heel snel bezorgd, 👍En warm, we zouden een gratis bestelling krijgen, omdat het vorige keer allemaal koud was, maar dat is helaas nog steeds niet gebeurd, misschien een melding van maken?Verder heel vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar, hij heeft het opgeschreven dussss we wachten het af.

Gerrit Jan
30 dezembro 2026

Prima kwaliteit en goede communicatie over de bezorgtijden

Sonja
28 dezembro 2025
Meij
28 dezembro 2025

Mooi op tijd En genoeg.top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

X
27 dezembro 2025

Ik miste de cheddar. Waarschijnlijk vergeten. Niet voor herhaling vatbaar.

Bernd Rosenkamp
20 dezembro 2025

Eten was niet helemaal warm meer. 1 burger hadden we niet besteld, we kregen de chicken saté 2x in plaats van 1x chicken classic en 1x chicken saté burger. Bezorging was prima.

Taeke
14 dezembro 2025

Heerlijk! Snel geleverd en warm! Voor herhaling vatbaar👌

Veronie
13 dezembro 2025

Het was weer top

Methorst
10 dezembro 2025

Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk ,en keurig op tijd bezorgd

Seekles
7 dezembro 2025

Jammer maar een beste afknapper was dit,bij het openmaken bleek de satekroket aan gort te zijn en de patat lauw en slap de rest van de snacks lauw,maar de burgers waren prima(gelukkig toch iets)

Mike
6 dezembro 2025
MarcJ
3 dezembro 2025

Wederom grote klasse! Heerlijk genieten!

Ruben
1 dezembro 2025
Ietje
30 novembro 2025

Om 16:30 besteld via de website. Daar de tijd 17:30 uitgekozen. Kreeg later een mail dat de verwachte bezorgtijd 17:40 zou worden. Helemaal prima alleen kwam het eten pas om 18:20. Gelukkig hadden we verder geen plannen voor de avond maar vervelend was het wel. Eten was wel weer heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sonja
28 novembro 2025

Goed voor elkaar

Richard
25 novembro 2025

1,5 uur wachten op bestelling en deze vervolgens lauw ontvangen. Geen aanrader!

Methorst
21 novembro 2025

Zoals gewoonlijk weer heerlijk tip top

Jan
19 novembro 2025

Helaas 2 Joppieburgers zonder Joppie saus :-(

Annie Smit
16 novembro 2025

We hebben vanmiddag voor 9 personen besteld. Bestelling was keurig op tijd, kwaliteit was prima en de porties waren erg royaal. Kortom we zijn heel erg tevreden !

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kimberley
15 novembro 2025

Patat was dit keer koud en slap en de losse burger super vet ( vet droop uit het zakje op andere etenswaren) jammer genoeg. Verder is het andere keren altijd naar wens

Sikkens
13 novembro 2025
Carin
10 novembro 2025

Het eten was lekker, maar helaas was het wel bijna koud. Het was druk gaf de bezorger al aan.

Ivo lindeboom
10 novembro 2025
Ðennis
9 novembro 2025

De suikerbrood burger is heerlijk echt een aanrader, patat was zacht en soft.

Karin
8 novembro 2025
Christa
7 novembro 2025
Erika
5 novembro 2025

Ze waren wat later, maar geeft niks

Johannes Koenen
5 novembro 2025

In vergelijking met eerder viel dit keer wel heel erg tegen. Zeker 20 minuten te laat en het eten was koud. Heel erg jammer dit.

Jenycha
5 novembro 2025

Ik heb 3 wings in plaats van 6 gekregen en ik heb het al vaker meegemaakt dat ik drinken mee bestelt maar dat krijg ik in de meeste gevallen niet mee.