Beoordelingen van Snackpoort de Kolk Sneek

Recente recensies

4.0
Marit
22 juni 2026

Het eten was fantastisch en de bezorging sneller dan verwacht. Het enige mogelijk verbeter puntje is dat er niet was aangegeven welke burger welke was. We hadden twee dezelfde besteld maar eentje zonder tomaat. Het was handig geweest als op de verpakking stond welke zonder tomaat was, of dergelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Bobeldijk
22 juni 2026

Mooi op tijd bezorgd. Shoarma was nogal vet. Raspatat lauw en slap. Voor de rest prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wagenaar
20 juni 2026

Vooral zo doorgaan

Eddy
19 juni 2026
B kamp
19 juni 2026

Wederom 3 heerlijke baconburgers besteld en met ze 3e heerlijk genoten

Mark
17 juni 2026

Was weer lekker zoals altijd en snel bezorgd

Yvonne
14 juni 2026

Wij bestellen regelmatig bij de kolk. Altijd goed, warm en compleet geleverd. Als ik moet zeggen; 10X besteld, 1 keer niet compleet geleverd. Goed opgevangen en opgelost door het personeel. De bamischijf is lekker pittig krokant. De bittergarnituur is echt fantastisch! 😍 Wij gaan altijd voor de ras patat, want de “gewone” patat is met schil, en daar houden wij niet van. De shoarma ook geprobeerd, is echt lekker! De pindasaus is ook goed gekeurd. De “netsieshoar-burger” is the bomb! Paar keer besteld, soms mag het suikerbrood wat minder dik gesneden. Eind cijfer; 8,5

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B kamp
13 juni 2026

Weer heerlijk genoten van zo heerlijke rijk belegd broodje hamburger

R
8 juni 2026
Wollinga
31 mei 2026

Anderhalf uur moeten wachten, terwijl het 4 km weg is, lijkt me VEEL te lang. Dus erg slecht!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angie
31 mei 2026

Was heerlijk eten zit goed vol en een vol tevrede buik is een tevrede klant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
31 mei 2026
Gerd
29 mei 2026

Very good quality and good value for money. Always stop here when moored in De Kolk . Nice to see a happy and friendly team in action . MacTire

van der Leij
22 mei 2026

Lekkere raspatat en snacks zijn ook goed

Veronie Emmerig
20 mei 2026

Heerlijk gesnackt bij de beste snackbar.

Richard
20 mei 2026
Rvd
18 mei 2026

Super snel bezorgd, super lekker eten!

Veronie
14 mei 2026

Het weer top zoals altijd

Richard
14 mei 2026
Rvd
11 mei 2026

Snel en smakelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ukie
10 mei 2026

Alles lekker, alleen de kroketten waren slap, smaak was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

George Valkema
9 mei 2026

Super tevreden

Heemstra
8 mei 2026

Was top.

Bertus kamp
8 mei 2026

Heerlijke baconburger goed belegd net tomaat en zoetzuur en sla

dirk
3 mei 2026

Lekker

Bertus kamp
25 april 2026

Heerlijke baconburger

Isabeau
25 april 2026
Rvd
20 april 2026
Hessel
19 april 2026

Gewoon lekker, goede sauzen

Ed Holleman
18 april 2026

Prima eten ,netjes en op tijd bezorgt.

Ukie van Netten
13 april 2026

Bij het invullen van de bestelling aan gekomen bij het invullen van onze postcode normaal 8608 CH kregen wij die nooit uit het scherm want we bestelden nu adres 8602TE

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.Remery
11 april 2026

Prima. Snelle service, goed eten

Annette
10 april 2026

Erg lekker

Koenen
5 april 2026

Lekker eten! Alleen kregen we wel de verkeerde burgers, we kregen twee burgers die we niet besteld hadden. We hebben ze wel opgegeten maar goed waren niet de gene die we besteld hadden.

MarcJ
2 april 2026

Zoals altijd; Heerlijk!!😋😃

Amarens
29 maart 2026

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

annie
29 maart 2026

zag er verzorgd uit en was heerlijk ...precies op de gevraagde tijd

R
28 maart 2026
Anne-Wies Abma
27 maart 2026
R
23 maart 2026
Marijke
21 maart 2026

Het eten is altijd super lekker alleen deze keer niet meer echt warm....

Dijkstra
14 maart 2026

Loempia met rauwkost ipv pindasaus. Koude frikadel special en verbakte raspatat

Veronie
12 maart 2026

Het was weer heerlijk

Mark Beeksma
4 maart 2026
Dirk
2 maart 2026
Sander de Vries
2 maart 2026

De raspatat shoarma is top💪💪👌👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
1 maart 2026

Eten was prima, kwam alleen bijna 45 minuten laten dan eerst aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De vries
28 februari 2026

Eten was koud bestelling was 30 minuten later dan gevraagd 18.45 besteld 19.15 geleverd

Ak
27 februari 2026
Janette
25 februari 2026

Ik had patat oorlog besteld maar kreeg patat pinda. De kip was lekker en op de burger zat een dikke stronk sla, dat had wel fijner gekund.

Henk Gelderblom
24 februari 2026

Het was heerlijk eten. Alleen jammer dat de bezorger 2 keer moest rijden omdat de bestelling niet compleet was

Brenda
21 februari 2026

Helaas koude patat en zonder uitjes bij de oorlog.

Ria
21 februari 2026
Mike
20 februari 2026

Beste snackbar van Sneek

Jeff Wood
15 februari 2026

Ik had een milkshake besteld. Jullie hebben er cola in gedaan, en dat kan ik niet drinken. Vervang de milkshake niet zonder dit van tevoren te melden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A K
8 februari 2026

Snel bezorgd en goede broodjes.

Agatha Koopmans
7 februari 2026

Goede friet kipdöner met lekkere verse knapperige rauwkost er in apart bakje bij geleverd. Dat laatste komt de smaakbeleving én kwaliteit van de döner tot zijn goede want ook die en de (ras) patat waren heel lekker en krokant

Sikkens
5 februari 2026
Andy
1 februari 2026
Ann
31 januari 2026

Vlot bezorgd. Frikandel speciaal was goed en warm. Classic Hamburger was helaas lauw en aan de rauwe kant, dat viel echt tegen. Patat idem, niet meer warm. Over het algemeen zijn we tevreden over De Kolk maar ik zou het niet weer laten bezorgen want daar wordt het niet beter van. Of ligt het ergens anders aan?

J.H.
29 januari 2026

Bezorging duurde lang, maar het was weer heerlijk!

Menno
29 januari 2026

Je vindt geen betere hamburger in Sneek. Ik had voor de zoveelste keer de Smashburger The Onion met bacon. Zo lekker! De Smashburger met suikerbrood moet je ook proberen!

Rolinka Olijve
25 januari 2026

Slappe patatten. Misschien te kort gebakken omdat ik al 25 minuten stond te wachten, waar overigens wel keurig excuses voor is gemaakt

Patricia
24 januari 2026

Tip: zorgen dat de zak van de patat helemaal dicht zit. De bovenste laag patat was nu koud.

Eduward Sieto Samplonius
22 januari 2026

De XXL Frikandellen speciaal waren koud, smaak was goed. de Halve kip was lekker en goed heet.

Marco de Vries
19 januari 2026
A.Eekma
19 januari 2026

Frikadel speciaal perfect. Pindasaus heerlijk. Patat was niet knapperig nog teveel proefde je de aardappel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
16 januari 2026

Vooral de hamburger was fantastisch

Bouma
11 januari 2026

Heerlijk gegeten! Dik in orde Min punt de sauzen die besteld en betaald waren zaten er niet bij helaas.

J. ter Wee
8 januari 2026

Bedankt voor de topservice, zelfs met de hoeveelheid sneeuw komen jullie brengen!

Titia
4 januari 2026
Jos Bron
30 december 2026

Was ondanks de late bestelling heel snel bezorgd, 👍En warm, we zouden een gratis bestelling krijgen, omdat het vorige keer allemaal koud was, maar dat is helaas nog steeds niet gebeurd, misschien een melding van maken?Verder heel vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar, hij heeft het opgeschreven dussss we wachten het af.

Gerrit Jan
30 december 2026

Prima kwaliteit en goede communicatie over de bezorgtijden

Sonja
28 december 2025
Meij
28 december 2025

Mooi op tijd En genoeg.top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

X
27 december 2025

Ik miste de cheddar. Waarschijnlijk vergeten. Niet voor herhaling vatbaar.

Bernd Rosenkamp
20 december 2025

Eten was niet helemaal warm meer. 1 burger hadden we niet besteld, we kregen de chicken saté 2x in plaats van 1x chicken classic en 1x chicken saté burger. Bezorging was prima.

Taeke
14 december 2025

Heerlijk! Snel geleverd en warm! Voor herhaling vatbaar👌

Veronie
13 december 2025

Het was weer top

Methorst
10 december 2025

Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk ,en keurig op tijd bezorgd

Seekles
7 december 2025

Jammer maar een beste afknapper was dit,bij het openmaken bleek de satekroket aan gort te zijn en de patat lauw en slap de rest van de snacks lauw,maar de burgers waren prima(gelukkig toch iets)

Mike
6 december 2025
MarcJ
3 december 2025

Wederom grote klasse! Heerlijk genieten!

Ruben
1 december 2025
Ietje
30 november 2025

Om 16:30 besteld via de website. Daar de tijd 17:30 uitgekozen. Kreeg later een mail dat de verwachte bezorgtijd 17:40 zou worden. Helemaal prima alleen kwam het eten pas om 18:20. Gelukkig hadden we verder geen plannen voor de avond maar vervelend was het wel. Eten was wel weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sonja
28 november 2025

Goed voor elkaar

Richard
25 november 2025

1,5 uur wachten op bestelling en deze vervolgens lauw ontvangen. Geen aanrader!

Methorst
21 november 2025

Zoals gewoonlijk weer heerlijk tip top

Jan
19 november 2025

Helaas 2 Joppieburgers zonder Joppie saus :-(

Annie Smit
16 november 2025

We hebben vanmiddag voor 9 personen besteld. Bestelling was keurig op tijd, kwaliteit was prima en de porties waren erg royaal. Kortom we zijn heel erg tevreden !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kimberley
15 november 2025

Patat was dit keer koud en slap en de losse burger super vet ( vet droop uit het zakje op andere etenswaren) jammer genoeg. Verder is het andere keren altijd naar wens

Sikkens
13 november 2025
Carin
10 november 2025

Het eten was lekker, maar helaas was het wel bijna koud. Het was druk gaf de bezorger al aan.

Ivo lindeboom
10 november 2025
Ðennis
9 november 2025

De suikerbrood burger is heerlijk echt een aanrader, patat was zacht en soft.

Karin
8 november 2025
Christa
7 november 2025
Erika
5 november 2025

Ze waren wat later, maar geeft niks

Johannes Koenen
5 november 2025

In vergelijking met eerder viel dit keer wel heel erg tegen. Zeker 20 minuten te laat en het eten was koud. Heel erg jammer dit.

Jenycha
5 november 2025

Ik heb 3 wings in plaats van 6 gekregen en ik heb het al vaker meegemaakt dat ik drinken mee bestelt maar dat krijg ik in de meeste gevallen niet mee.